pátek 8. února 2013

Essence - Gorgeous Bling Bling

Rezavá - to bylo první co mě napadlo, když jsem ho nalakovala :) Pořídila jsem si ho už v srpnu na dovolené. To bylo v době, kdy šla nová kolekce do prodeje a já celá natěšená obíhala drogerky, abych taky nějaký ulovila.
 
Essence - Gorgeous Bling Bling

 
Gorgeous Bling Bling má měděný základ a v něm je spousta menších i větších šupinek. Bohužel se mi je nepovedlo moc dobře vyfotit. Lak je z nové kolekce, takže se může "pochlubit" inovovaným okousaným štětečkem. Konzistence je hustší, ale ne nijak extra. Docela dobře kryje už v první vrstvě, ale dala jsem ze zvyku dvě.

Essence - Gorgeous Bling Bling



Barva je to pěkná, líbí se mi. Ale mám pocit, že mi nesluší, že ke mně moc nejde. Ale úplně ho vidím na nějaké zrzce :)



2 komentáře:

  1. Je to moc zajímavá barvička, taková nevšední, se asi po ní podívám.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale výdrž bohužel jako u ostatních Essence laků z nové kolekce - druhý den se začal olupovat :(

      Vymazat