pátek 17. května 2013

Catrice - Denim Moore

Má úplně první zkušenost s lakem od Catrice byla teprve tento týden a to s odstínem Denim Moore. Mám ho díky teleshopingu - ne tomu televiznímu, ale telefonnímu :))

Catrice - Denim Moore

 Dostala jsem totiž echo od mé skorošvagrové, že v Rossmannu, kam já se normálně nedostanu, mají Catrice laky v akci. Tak jsme se domluvily, že mi zavolá, až tam půjde... No do druhého dne já na to úplně zapomněla, hlava děravá... Přesně ve chvíli, kdy jsem se chystala vypnout počítač v práci a vyrazit dom, mi ale zazvonil telefon :) Tak jsem s Lenkou na jednom konci a strýčkem googlem na konci druhém vybrala celkem 4 odstíny. Ještě jednou díky Leni ;) 

Ale teda řeknu vám, není nad to, si ty laky vybrat a osahat v obchodě sama - pěkně v klídku :) Nemám z toho nákupu takové potěšení, jen ty následné výčitky, že jsem zas utratila prachy za laky :))

Denim Moore je modro fialový lak se stříbrno-tyrkysovým shimmerem. Té fialové tam moc není, spíš jen nádech. Na fotkách se tváří až moc modře a tmavší než ve skutečnosti je. Řekla bych, že spíše odpovídá barva v lahvičce, než na nehtech. Štěteček je dost široký, ale ten můj byl hlavně i docela okousaný, tak jsem se s ním trochu prala. Jinak jsem s lakováním problém neměla. A výdrž 3 dny je myslím ucházející, vzhledem k tomu, že jsem ho nijak nešetřila.

Catrice - Denim Moore

Catrice - Denim Moore

Catrice - Denim Moore

Mějte se hezky :)

6 komentářů:

  1. krásna modrá, ja mám od nich blue cara ciao - krásna modrá, ale neskutočne farbí a blbo sa odlakováva :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé ale ten BCC vypadá moc hezky :) Tenhle se odlakovával docela dobře, ale taky jsem měla trochu zabarvený nehty po něm.

      Vymazat