pátek 6. září 2013

Tony Moly - Milky Way

Ahojte :) Dneska vám ukážu moji další letní výhru, tentokráte ze soutěže u viennettky, kde jsem vyhrála (mimo jiné) lak
Tony Moly Milky Way
.

Tony Moly - Milky Way

Základní bledě modrá tekutina není skoro vůbec pigmentovaná. V první vrstvě je lak úplně průhledný a nehtům dodá jen mrtvolný nádech. S druhou vrstvou není krytí o nic lepší. Ve třech vrstvách se to lepší, ale konečky stále prosvítají. K plnému krytí jsem se dopracovala čtyřmi vrstvami, ufff... Myslím, že by bylo lepší, dát pod něj světle modrý základ, aby se nemusel tak moc vrstvit. Musím ale pochválit schnutí, na čtyři vrstvy vážně docela rychlovka. Top coat jsem teda stejně dávala (bez toho ani ránu), ale až po vyfocení :) Hustota laku je tak akorát, takže lakování probíhalo v pohodě. No v pohodě... docela mě překvapil okousaný štěteček a nejsem si jistá, jestli je to schválně, nebo je nějaký vadný (foto na konci). Ale poradila jsem si :)

Výdrž bohužel nebyla valná. Druhý den jsem měla pryč růžek z mého levého loupacího prostředníčku - klasika. Ale do večera už to byl i ukazováček. A další den už bylo prstů víc. Zase na druhou stranu, tím že je lak světlý, to není zas až tak vidět. Odlakovávala jsem tedy klasicky po třech dnech. A odlakování byl vážně porod a ne zrovna hladký. Ty potvory třpytky držely jak přilepené a vůbec nešly dolů. I když jsem nechala tamponek na nehtu dýl, tak to nebylo nic platné. Takže třpytky mi na nehty v nejbližší době nesmí...

Podtrženo, sečteno, jsem asi se svým prvním lakem od Tony Moly spokojená :) Tímto ještě jednou děkuju viennettce za krásnou výhru :)

Tony Moly - Milky Way

Tony Moly - Milky Way

Tony Moly - Milky Way

Tony Moly - Milky Way

Máme konečně pátek a před námi je prý slunečný víkend, tak si ho hezky užijte! :)

12 komentářů:

  1. Asi bych byla na nervy se 4 vrstvama já už byla hotová se 3 u toho Essie ale jednou za čas se to dá přežít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na vrstvení taky obvykle nemám nervy, ale vyjímečně jsem nelakovala před spaním, ale navečer u filmu, tak jsem nikam nepospíchala :)

      Vymazat
  2. Je nádherný, ale ze štětečku a výdrže by se mi asi zvedl žaludek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom případě ho neriskuj :D Holt je pro silnější nátury :D

      Vymazat
  3. Tak to mě mrzí, že jsi vyhrála takového zmetka :-( Konkrétně tenhle nemám, pač mám jeho dupe od Deborah Lippmann, ale mrkla jsem na štěteček toho růžového a je v pohodě, hodně široký, ale zastřižený rovně.
    Třeba bude s barevným podkladem nejen lépe krýt, ale i držet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mě to nemrzí vůbec! :) Mám z něj radost tak jako tak ;) Štěteček je divný jen z jedné strany a myslím, že k tomu rychlému loupání přispěly i ty 4 vrstvy. Protože podle mě, čím víc vrstev, tím rychleji se lak oloupe. Určitě ho zkusím i na barevný podklad.

      Vymazat
  4. Je boží, nádherný, naprosto dokonalý! Strašně se mi líbí a i ty čtyři vrstvy bych mu odpustila. Ten štěteček by mě asi mírně rozladil, ale když je to u takhle světlejšího odstínu, tak se ještě dá. Horší je to u výrazných laků.

    OdpovědětVymazat
  5. uf, štyri vrstvy, asi máš dobrý nápad s tým bledomodrým, nabudúce skús a daj vedieť, ako si dopadla, 4 vrstvy je dosť, mňa ide z takých lakov poraziť :-/ btw, zlomený necht sa ti podarilo uhrať na ten pracovný úraz? :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá naprosto epesně! Prostě Tony Moly, no... <3

    OdpovědětVymazat