pátek 8. listopadu 2013

Dnes je to týden...

... týden, kdy nás doma naposledy přivítal Max. V sobotu ráno mi umřel v náručí po cestě k veterináři. Bylo mu 7,5 roku. Prý by mu veterinář nepomohl ani v pátek večer, kdy začal ztěžka dýchat. Selhalo mu srdíčko. Nevím, jestli to řekl jen proto, aby mě uklidnil, nebo to tak skutečně je. Nepídila jsem se po tom a ani nebudu, protože Maxe mi to nevrátí.


Z nejhoršího jsem se dostala. Ale nálada mi pořád chybí. Proto mějte prosím strpení. Nemám v plánu to tu zavřít, ale zatím jde blogový svět stále mimo mě.

Mějte se hezky a užijte si víkend.

11 komentářů:

  1. To je smutné :( taky mám jorkšíra a nedokážu si to představit, ale vím, že jednou to taky přijde. I když nevím přesně jak ti je, asi to chápu. Je mi to líto.

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš to je mi moc líto! Doufám, že to brzo bude aspoň o trošku lepší. :) Já sama mám kočku, které 16 let zatím je ok..ale... jsou to prostě naši miláčci a je to hrozně těžký když odchází :(

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, to je mi moc líto :(( Člověk s emlže jen utěšovat, že už je Maxovi lépe. Hlavně se dej do kupy :) I když na tohle je stejně nejlepší čas, takže rádi počkáme :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne keď po štyroch dňoch zomrel malý Berry, morčiatko, tak som z toho bola mimo, nedokážem si predstaviť, ako sa musíš teraz cítiť ty... Je mi to veľmi ľúto, želám však veľa síl, my si na teba určite počkáme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hani to mě moc mrzí, hrůza když Ti odejde čtyřnohý přítel. Vždyť víš, že s Baruškou prožívám trápení. Nedávno jsem už myslela, že nastal její konec a naštěstí měla střevního bacila ale stejně se pořád užírám, když vím, že má metastázy na plicích a nevím kdy přijde její konec :( nebo udělat pak to šílení rozhodnutí a nechat jí uspat, kdyby to nešlo hrůza. Přeji hodně sil a třeba si co nejdřív pořiď nového kámoše i když ztrátu úplně nevyléčí ale může tě lépe nakopnout. Myslím na Tebe

    OdpovědětVymazat
  6. Haničko, taky je mi moc líto, že prožíváš takové smutné období :-( Ale stejně jako Hanka nade mnou doporučuji pořídit si nové zvířátko - do týdne co mi odešel kocourek jsme si pořídili dva prcky a bylo to skvělé rozhodnutí. Zaměstnají tě, zabaví, raduješ se z jejich roztomilosti a lumpáren a pro smutek moc místa nezůstane...

    OdpovědětVymazat
  7. Hani, to je mi strašně moc líto! :-( Přeju hodně síly, aby to nejhorší přebolelo co nejdřív. Taky se tohohle dne děsím... Myslím na tebe, ať je líp ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je mi moc líto :-( Taky máme yorkshírku, bude jí už 14, tak už si začínám uvědomovat, že tu nebude navěky... Už má někdy své dny, že je taková zpomalená, čučí do země a má problémy s nožkama a na bříšku má takové bouličky. Jojo... Kamarádce asi před dvěma týdny také umřela yorkshírka... Ale všechno přebolí a držím palce, bude líp!!

    OdpovědětVymazat
  9. To je mi líto :(. Ztáta zvířátka je nepříjemná věc. Přeji hodně síly

    OdpovědětVymazat
  10. To mě mrzí, pro mě je tohle jedna z nejhorších věcí...ztrati blízké zvíře. Posílám obejmutí a hodně sil ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Je mi moc líto, co se ti stalo... Přeju i nadále hodně sil a drž se :*

    OdpovědětVymazat