čtvrtek 13. března 2014

Gabriella Salvete STARS - Natale Flower

Zrovna nedávno jsem si postěžovala u Suzi v komentářích pod příspěvkem o pískových lacích, že už jsem asi přepískovaná a tahle mánie už jde mimo mě. Ale Suzi mi osvěžila mou děravou paměť, proč já tyhle laky hlavně miluju - pro jejich bleskové schnutí ve chvíli, kdy prostě nemám na lakování a následné čekání než lak uschne tolik času :) No a tak jsem po dlouhé době sáhla po pískáči :)

Gabriella Salvete STARS - Natale Flower


Natale Flower mám doma od chvíle, co poslední várka STARS laků vyšla. Kupovala jsem ho spolu s krásným Blu Imperiale. Ale jak jsem psala v úvodu, byla jsem už přepískovaná, tak ležel v čekárně delší dobu bez povšimnutí. Je to červený lak se spoustou zlatého shimmeru, který budete na fotkách hledat bohužel marně. Můj Milý povídal, že je takový bonbónkový a fakt - vypadá jak takové ty jahůdky (kulaté růžové bonbóny, znáte? :)), akorát je červený :) Lakoval se mi parádně a myslím, že by ho stačila i jediná vrstva, ale já dala ze zvyku dvě. Schnutí ovšem nebylo tak bleskové, jako u ostatních pískových laků, které mám. Párkrát jsem si do něj ďobla, ale naštěstí se to dobře záplatuje a nic není znát :)

Gabriella Salvete STARS - Natale Flower

Gabriella Salvete STARS - Natale Flower

Gabriella Salvete STARS - Natale Flower

Přiznávám, ty fotky jsou děsný, přesvícený a vůbec se mi nelíbí. Původně jsem je sem nechtěla ani dávat, ale když mi došlo, že ho na nehty určitě zas jen tak nedám... 

Mějte se krásně a užívejte jara :) 

8 komentářů:

  1. Ahoj Hani tak tenhle už mám připravený na swatch a třpytky se mi celkem povedly i vyfotit. Pro mě je z celé kolekce jaksi fádní a štvaly mě ty zlatý třpytky při odlakování, měla jsem všude :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani :) To mně se zas líbí, ale taky mi ty třpytky nešly pořádně dolů. Ještě druhý den jsem je měla nalepený na nehtech - což jsem si všimla až na denním světle.

      Vymazat
  2. Jak jsi zmínila ty jahůdkový bonbonky, tak na ně mám teď děsnou chuť. :) Tenhle kousek se fotí docela blbě, taky mi to moc nevzalo ty třpytky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já si ty bonbony jen představím a je mi zle :D Jsem měla navečer kafe s větrníkem a jsem úplně přeslazená :D Hanče se to povedlo vyfotit ale pěkně :) Holt je s foťákem větší kámoška :)

      Vymazat
  3. Teda ale ty jahodový bonbóny nemám vůbec ráda! :-) (Narozdíl od jiných.) Je faktem, že jsem už taky pěkně dlouho žádný pískáč nelakovala... Mám na nich ráda taky to rychlé schnutí a taky mi vyhovuje to, že když si ho otřískám, stačí jen ťupnout a lak vypadá jako nový. Tohle s krémovým lakem tak snadno udělat nejde. Měla bych se nad sebou zamyslet a nějaký ten písek taky po čase nalakovat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty jahůdky taky nemusím, naopak takové Mixle Pixle, to je jiná :D U mě už to pískové šílenství nějak pominulo, je toho teď všude mraky... Takže už v tom vidím jen ty výhody jako ty - rychlé schnutí, snadná oprava :) Chtělo by to zas nějakou novinku :D I když vlastně radši ani ne, šetřím :D

      Vymazat
  4. ale tak, oprášiš sa od piesku a určite sa k nemu ešte vrátiš :-) tie fotky nevyzerajú až tak hrozne. tento je jeden z mojich obľúbených (asi to bude tou červenou farbou :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky jsou bohužel hodně přesvícený, snažila jsem se to trochu upravit, ale nic moc s tím nešlo... No jednou ho snad přefotím :) Já těch pískáčů od GS zas tolik nemám, vzhledem k tomu, kolik už jich je, ale tenhle u mě taky patří k těm oblíbenějším :)

      Vymazat