čtvrtek 1. května 2014

Po měsíci u Cácorky


Nelakuju


Už měsíc se chystám na p-shine, ale jaksi jsem se k tomu ještě nedostala.


Háčkuju

 Spíš se to učím :) Až to dodělám, bude to deka do kočárku :)


Kulatím se


 Foto z neděle - 21. tt



Jsem zase o rok starší 


OPI - Next stop... the bikini zone - dáreček, ještě nevyzkoušený.


A nakonec...


.... už to tak vypadá :)


Mějte se krásně :)

30 komentářů:

  1. wow, k chlapečkovi gratuluji :-)
    A těším se na foto dečky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Snad deku konečně o víkendu dodělám, když má být škaredě. Ještě mám rozdělanou hračku a v plánu kolotoč nad postýlku :)

      Vymazat
  2. Gratulujem k chlapčekovi :) Normálne mi tvoje guľatiace sa fotky spravili radosť :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru. Přijde mi, že na těch fotkách vypadá bříško větší než ve skutečnosti je. Ve skutečnosti si pořád přijdu spíš jako přejezená :D

      Vymazat
  3. Jůůůj, gratuluju! A chválím výrobu deky do kočárku, jsi šikovná! No a samozřejmě krásný lak!!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Adri :) Šikovná nevím, ale snažím se :D

      Vymazat
  4. Jůůů, chlapeček. Moc gratuluju! Moje sestřenka taky čeká chlapečka. A musím říct, že máš moc hezké bříško. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jíťo :) Kamarádka čeká taky chlapečka, doslova každou chvílí (dneska má termín) :) Jinak je to kolem nás samá holka.

      Vymazat
  5. Moc ti gratuluju, a moc hezky se kulatíš ;). Doufám že tě pak neopustí lakovací mánie :D. Od koho bych pak okoukávala nový laky :D. Jinak přeju ti ať všechno probíhá v pořádku a těším se na další příspěvek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Gedzitko :) Mánie mě zatím neopustila, pošilhávám tam po té své čekárně každý den :D Ale nějak se mi začlo příčit čuchat ten "smrad". Hlavně pak z odlakovače. No a jak to bude potom, to se uvidí, hlavně kolik bude času :D

      Vymazat
  6. Gratuluju k chlapečkovi :), přeju vám oběma hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  7. No to je jasný, že je to kluk, když ti těhotenství tak sluší ;) A to odškrtávací triko je prima, bys mohla mít na každý měsíc jedno a odškrtávat si dny zbývající do příchodu mrňouse na svět :D Jen je na něm víc čísel než dní v měsíci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Nikol :) Triko mi dělal Míla, takže by nebyl problém udělat měsíční, ale jsem ráda, že tak nějak stíhám škrtat týdně - jsem hrozný flink :D

      Vymazat
    2. Ááá ono je týdenní na těhotenství, ježiš to je super :D Tak to pěkně budoucímu tatínkovi skloň poklonu za takový super nápad :)
      P. S. Dělám přeběžnou objednávku na 1 triko, tak za 5 let :D

      Vymazat
    3. Tak to prrr, nápad to byl můj :D I když vlastně tak trochu okoukaný z netu :D Míla ale maloval a realizoval :) Ségra už ho má taky předobjednané :D

      Vymazat
    4. Tak to si skloň poklonu sama sobě a mužovi za realizaci ;)
      Haha byste třeba ještě mohli založit firmu s tričkama :D

      Vymazat
  8. Ahoj Hani máš krásné nehty i bez lakování. Je z tebe okouzlující mamina i když Ti není vidět do tváře. A gratuluji ke klučíčkovi mějte se prima a ať jste oba zdraví :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani :) Moc děkuju :) Taky se měj prima a posílám podrbání za ouškem tomu tvému medvídkovi :)

      Vymazat
  9. Veliká gratulace k chlapečkovi ! :) :-*

    OdpovědětVymazat
  10. gratulujem !! :) veľa zdravia a šťastia :)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju! :) A moc se mi líbí tričko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Šak až se ti bude hodit, tak se klidně ozvi :D

      Vymazat
  12. gratulujem, Hani, nech sa vám darí a to triko je super!

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé, Cácorko, moc gratuluju a držím pěsti, aby všechno probíhalo a dopadlo tak, jak má :) Bříško ti teda maximálně sluší :))

    OdpovědětVymazat
  14. gratulujem ja mám dvoch chalanov.. prvý má 1,7rokov a druhý 7 mesiacov.. mám čo robiť

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat