sobota 19. ledna 2013

Essence Nude Glam Cotton Candy

Tento blog zakládám hlavně kvůli sobě a své lakovací posedlosti - už to budou pomalu dva roky, kdy jsem dostala rozum a sundala gelovky :) Hledala jsem tenkrát nějaké rady a tipy, jak dát nehty dohromady, narazila přitom na omlázku na galerii laků a úchylka byla na světě :) 

Dneska mám kolem stovky laků a proto bych ráda měla svůj prostor, kde budu mít pěkný přehled o tom, co mám vlastně doma a jak to vypadá na nehtech :) Taková je má současná představa o tomto blogu, kudy se to bude ubírat dál, nevím já sama :) Třeba to tu za 14 dní smažu :) 

****************************


Mé poslední lakování - Essnece Nude Glam, odstín 03 Cotton Candy. Na fotce jsou dvě vrstvy. Sneslo by to ještě jednu navíc, protože při těch dvou trochu prosvítají bílé konce nehtů, ale komu by se chtělo v devět večer patlat se třetí vrstvou - mně teda rozhodně ne :) A ještě když jsem tušila, jak dlouho mi to na těch nehtech vydrží, tak to bych se na to ani nevyprdla... Na to jsem nahoubičkovala Essence Space Queen. Jako podklad jsem použila FS posilovač nehtů a navrch FS vytvrzovač. 


Essence Nude Glam Cotton Candy





Celé mi to netknuté vydrželo ani ne 24 hodin, jelikož mám tenhle Nude Glam už z té "vylepšené" kolekce. Lakovala jsem to v neděli než jsem šla spát, v pondělí v podvečer už jsem měla jeté konečky a v úterý to byla katastrofa, takže to muselo jít dolu.


Essence Cotton Candy + Space Queen



 Ještě budu muset teda zapracovat trochu (trochu víc) na těch fotkách :))

2 komentáře:

  1. Parádní! Ten od Essence musím mít!!:)

    littleann5.blogspot.cz :) Budu ráda, když mě navštívíš:)

    OdpovědětVymazat