pondělí 21. ledna 2013

Essence - Twilight Breaking Dawn 2 - Jacob's Protection

Tmavě modrý lak s modrýma třpytkama z Twilight limitky č. 2. Lakoval se docela naprd, protože je fakt hodně tuhý. Nevím, jestli jsem měla špatný kus, nebo jestli je to tak jakože OK.



Dala jsem dvě vrstvy, první jsem se snažila udělat slabší, ale moc dobře to nešlo, s tou druhou jsem nešetřila, abych si to celé případným šmrdláním nerozmazala. Naštěstí nedělal bublinky ani při silné vrstvě. Štěteček je široký, tak jako u nových Essence laků. Docela mi vyhovuje, když pominu to, že je v každém tom laku jinak okousaný :)


Škoda jen, že nevylezlo sluníčko, krásně by se třpytil :) Ale i tak mi baví :)





7 komentářů:

  1. Tyhle barvy jsou teď na zimu nejlepší,v létě a na jaře má pak člověk jiné odstíny. :)
    Jeho kvalitu neposoudím, nevlastním jej, ale vypadá moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky mi do tohoto období nejvíc pasuje :) Už teda pošilhávám po těch veselejších barvičkách, protože mi fakt chybí, ale lakovat se mi teď prostě nechtějí, neměla bych z nich tu správnou radost :)

      Vymazat
  2. krásny...tie trblietky sa mi tam veľmi páčia.
    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, kde môžeš vyhrať kozmetiku podľa vlastného výberu:
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný :) Ja mám z tejto limitky ten fialový, Alice had a vision again a zbožňujem ho! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten se mi taky líbil, ale přemohla jsem se a nevzala ho, protože fialových mám hodně :)

      Vymazat
    2. Ja fialových lakov nebudem mať nikdy dosť :D

      Vymazat
    3. Já asi taky ne - dneska jsem se neudržela a ulovila jeden u Labradoory :D

      Vymazat