čtvrtek 22. ledna 2015

Camaïeu - Blue #91

Ahojte :) Dneska tu mám jeden přenádherný lak! A fakt nepřeháním, tenhle kousek mě naprosto uchvátil. Jde o Camaïeu, odstín Blue 91, který jsem dostala od Nikol předloni k vánocům :)

Camaïeu - Blue 91

 Něco tak nádhernýho jsem na nehtech dlouho neměla. Jsem z něj vážně paf, o čemž vypovídá i to, že jsem ho lakovala rovnou dvakrát za sebou. Je jen málo laků, které jsem vůbec kdy lakovala dvakrát, natož hned po sobě, na takový žádný si teď ani nevzpomínám... 

Vůbec nevím, jak tu barvu popsat. Pořád mě nutí se na něj dívat a přemýšlet nad tím, co mi připomíná, ale nenapadá mi žádné přirovnání. Základní barva je tmavě modrá a ta spousta shimmeru (možná střípky?) se na vás nesměje jen za sklem lahvičky, lak je jím přímo napěchovaný, takže o něj na nehtech není nouze. Možná právě ten shimmer dělá z laku takovou hustou kašičku. Což vůbec není na škodu, protože mi stačila fakt jen jedna vrstva! A parádně se mi lakoval díky širokému štětečku. No za mě prostě super, super a ještě jednou super! 

Camaïeu - Blue 91

Camaïeu - Blue 91

Camaïeu - Blue 91

Na fotkách mám oťukané konce, pač jsem ho lakovala v úterý večír a fotila až ve čtvrtek odpoledne. A víte co? Musím neskromně poznamenat, že mi vážně sluší :)) A Nikol patří mé obrovské díky za takový poklad :)

Mějte se fajně! :)

12 komentářů:

  1. Aj mne sa veľmi páči, mala som podobný aj v adventnom kalendári od Dermacolu a toto je modrá, ktorá ma baví

    OdpovědětVymazat
  2. Krasavec, který Ti neskutečně sekne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně ti moc sluší! Je to nádherný lak! Takovéto já taky můžu. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Jíťo :) Taky je to má krevní skupina :)

      Vymazat
  4. Co mi to připomíná? Hned mě napadlo, že texturu denimu. Camaïeu má i kosmetiku? Jsem nevěděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, ten denim by to mohl být :) A já pořád něco s nebem, hvězdnou oblohou, ale to je úplně jiná modrá :)

      Vymazat
  5. Je fakt pěkný! A zkoušela jsi ho zmatnit, jak vypadá? To by mu mohlo taky slušet ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný odstín! http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat