středa 14. ledna 2015

Essie - Fair game

Ahoooj :) Tak se mi tu ta čekárna pěkně vyprazdňuje :) Další na řadu přišel Essie - Fair game. Jestli si dobře vzpomínám, tak na něj byla zvědavá Nikol. Takže Nikol, jestli si na mě ještě nezapomněla, tak tady ho máš :)

Essie - Fair game

Fair game je šedomodrý lak s ne moc výrazným shimmerem. Barva mi připomíná ocel. Lakoval se dobře, nedělal žádná holá místa. Ale ve finále jsou na něm tahy štětečkem znát. K plnému krytí mi stačily dvě vrstvy. Už při lakování jsem si chvilkama všimla, že ten shimmer háže různě barevné odlesky. Ale dá práci ho zachytit pouhým okem, natož foťákem... Upřímně, na zadek jsem si z něj nesedla, taková šedá myška.

Essie - Fair game

Essie - Fair game

Essie - Fair game


No a ještě se vám musím pochlubit :) Včera jsme s Vojtou prvně vyrazili v šátku i ven :) Bylo krásně, tak jsme toho využili. 


Mějte se krásně! 

11 komentářů:

  1. Nezapomněla :)) Moc se mi líbí, je to krásná kovovka s petrolejovým nádechem :)) Takovou snad ani nemám, hanba mi...
    A s Vojtíškem vám to moc sluší :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není ani možné, že ti v té tvé sbírce chybí takováhle barva :)) A s Vojtou děkujeme ;)

      Vymazat
  2. Podobný odstín asi taky nemám, no ale brala bych ho - zvlášť teď na tohle aktuální období. :) S maličkým jste úplně zlatí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda holky, nechce se mi věřit, že vůbec NĚJAKÝ odstín nemáte :)) S maličkým děkujeme ;)

      Vymazat
  3. ja som taký odtieň mala od Color Club, kiež by vyzeral tak dobre ako tento, ten strašne neposlúchal a ryhoval

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já si tady na lakování nemůžu stěžovat :) Jen mi ta barva nějak nechytla.

      Vymazat
  4. Takovýhle odstín nemám a asi ani zatím nechci :) Mateřství Ti Hani moc moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se tahle šedá myška líbí strašně moc!!! :-) S Vojtíškem vám to sluší. Včera bylo fakt nádherně, jako na jaře a ne jako v půlce ledna. :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jíťo :) Já bych to jaro brala hned, asi proto mé lakovací srdce touží po zářivějším odstínu :))

      Vymazat
  6. Very nice and lovely blog. I like your blog. Please follow me if you are interested in following each other's blog and I will follow you back

    OdpovědětVymazat